În perioada 26.04-01.05 (inclusiv) nu se fac livrări.
Linia Dimensione Uomo pentru îngrijirea pielii bărbaților

Linia Dimensione Uomo pentru îngrijirea pielii bărbaților

Vino să descoperim împreună linia Dimensione Uomo pentru îngrijirea pielii bărbaților! Dacă ești interesat(ă) să descoperi produse care au grijă de pielea ta sau a partenerului tău, ești în locul potrivi!

Ținta noastră

Metrosexualifoarte atenți la aspectul lor fizic, aceștia  utilizează produse cosmetice la un nivel avansat (nu doar de bază) cheltuind sume peste medie și fiind foarte atenți la noutăți.

Urban jogger – ei au un stil de viață foarte concentrat pe eficiența lor fizică. De obicei sunt oameni cu profesii care necesită bună calificare și bine remunerate a căror imagine este dictată de profesie.

Business menexigenți în ceea ce privește brandul, calitatea și inovația.

Clienții noștri au vârste cuprinse în intervalul de 25-45 de ani. Ei vor să iasă din mulțime, să se remarce și să încerce să-și creeze propria “identitate”, alegând branduri și produse distinctive și “culte”.

Un alt target ar fi tenul bărbaților

  • Pielea bărbaților este cu 20-25% mai groasă decât a femeilor deoarece stratul cornos prezintă un număr mai mare de stratificări celulare care o face mai puțin delicată.
  • Secreția de sebum tinde să fie mai mare – cu glande sebacee mai mari decât cele ale femeilor și cu tendință de îmbătrânire mai încetinită, primele riduri apar către 30-40 de ani. În ciuda acestui fapt, odată activat procesul, îmbătrânirea este mult mai rapidă, iar grosimea mai mare a epidermei face ca ridurile să fie și mai vizibile și mai profunde.
  • Pielea este atacată și devine mai sensibilă datorită bărbieritului – afectează filmul hidrolipidic de suprafaţă și provoacă iritații, arsuri, zgârieturi, uscarea pielii și mici răni care facilitează intrarea în corp a  unor microorganisme dăunătoare.

Noile trenduri: ÎNGRIJIREA PIELII

Caracteristicile comune căutate în produse:

  1. EFICIENȚA – clienții cer în continuare ingrediente noi cu eficacitate garantată și care să se potrivească tenului lor. Ingrediente cu o poveste interesantă de spus care să le stimuleze și mai mult farmecul.
  2. SUSTENABILITATEA – preferința spre ingrediente potrivite care sunt deja prezente în natură. Aici întâlnim o mare tendință în exploatarea pe deplin a ingredientelor din ramura alimentară.
  3. DURABILITATEA – este de așteptat ca dezvoltarea tehnologică să producă inovații și prin urmare, ingrediente inovatoare care permit adaptarea la noi provocări și noi nevoi de protecție a părului/pielii  împotriva factorilor externi.

Originea

Dimensione Uomo este un brand de produse cosmetice pentru bărbați, apărut în farmacii  și parfumerii în anii 1970 la inițiativa Dr. Marco Pasetti, nepotul renumitului Nico Ciccarelli care în 1957 a conceput faimoasa cremă Cera di Cupra, strănepotul lui Capitano Clemente Ciccarelli care în 1905 a produs prima pastă de dinți din Italia.

În 1975 nu a existat nicio linie masculină deoarece italienii erau prea mândri de virilitatea lor și prin urmare nu a existat o solicitare de produse. Cu toate acestea Dr. Pasetti a crezut în această revoluționară idee și a creat brandul Dimensione Uomo subliniind faptul că a fost special conceput pentru a spori, nu pentru a diminua caracteristicile masculine specifice. În plus, a ales ca simbol „Omul Vitruvian” al lui Leonardo, care utilizează două figuri geometrice reprezentând Pământul, pătratul fiind Universul, iar cercul în interiorul căruia corpul masculin se potrivește perfect, demonstrând natura perfectă a creației sale.

Produsele Dimensione Uomo au urmărit, de fapt, să restabilească echilibrul omului, exaltându-și astfel punctele forte. Produsele au fost distribuite doar în parfumerii și farmacii high-end pentru a sublinia caracterul premium al liniei.

Dimensione Uomo astăzi : conceptul și poziționarea

Obiectivul este de a oferi un nou punct de referință în universul masculin care pentru prima dată combină naturalețea și siguranța ingredientelor organice certificate cu o istorie elegantă, rafinată și bogată.

Imaginea contemporană și designul sunt potrivite pentru a transmite inovația produselor, combinând Conceptul Organic cu detalii care celebrează experiența istorică a brandului începând cu numele „Dimensione Uomo” și simbolul lui Leonardo.

Calitatea și inovația produselor au ca scop o piață țintă modernă care este din ce în ce mai atentă la îngrijirea corpului și foarte solicitantă în ceea ce privește brandul, calitatea, eficacitatea și inovația.

Dimensione Uomo: certificarea

Datorită utilizării componentelor organice  – menționată pe etichetă – produsele liniei Dimensione Uomo a ou obținut  certificarea COSMOS ORGANIC și COSMOS NATURAL, care garantează respectarea principalului standard internațional pentru produsele cosmetice.

EFICIENȚĂ, SUSTENABILITATE, INOVAȚIE

  • EFICACITATEA INGREDIENTELOR NATURALE: extract de ghimbir organic și fito-extracte naturale pentru răspunsuri specifice și vizate
  • CERTIFICAREA BIOLOGICĂ ORGANICĂ COSMOS : cantități semnificative de componente certificate obținute din agricultură ecologică
  • TRANSPARENȚĂ: tipul și procentul de ingrediente organice sunt indicate pe etichetă
  • ECO FORMULA: produsele Dimensione Uomo nu conțin siliconi, parabeni, uleiuri minerale sau coloranți sintetici
  • 100% PARFUM NATURAL: un parfum inspirat de notele spumoase de ghimbir, pentru un aspect distinct și îndrăzneț
  • RESPECTAREA MEDIULUI: a fost preferată alegerea materialelor reciclabile cu impact redus asupra mediului

Noile trenduri: ghimbir și cereale tradiționale

Laboratoarele farmaceutice Dr. Ciccarelli au răspuns solicitărilor consumatorilor prin includerea în formulele sale a două dintre ingredientele cele mai căutate, provenite din ramura alimentară.

  1. Cerealele tradiționale: ultimul trend pentru produsele cosmetice certificate MINTEL se concentrează și asupra cerealelor tradiționale – ovăz, alac, orz și grâu – datorită conținutului lor ridicat de proteine, vitamine și minerale, care sunt recunoscute pentru efectul de hidratare, protecție și pentru proprietățile calmante cu efecte benefice asupra pielii.
  2. Ghimbir: în cosmetică, ghimbirul este un adevărat  elixir al tinereții, deoarece contracarează radicalii liberi și revitalizează celulele epidermei prin furnizarea de oxigen. Este, de asemenea, considerat antiseptic, antiviral și antiinflamator, util în toate cazurile de înroșire a pielii. Contribuie la circulația sângelui și are un efect antioxidant.

Te așteptăm cu drag pe site-ul nostru sau pe Facebook pentru a vă convinge de calitatea și inovația produselor din linia Dimensione Uomo!

Alina Sarca

O fire curioasă, dornică de a cunoaște, a descoperi, a călători, pasionată de bucătăria italiană, lectură, sport și dans.

Lasă un răspuns

Închide meniul
Reducerile sunt tot timpul delicioase!
Îți oferim 5% la prima comandă și 8% la a doua. Pentru că sigur doar o comandă nu-ți va fi de ajuns. :)
Reducerile sunt delicioase!
De aceea îți oferim 5% la prima comandă și 8% la a doua. :)
Bunătăți de Paște!
Descoperă Colomba Pascală italiană! Gust autentic și delicios.
Bunătăți de Paște!
Descoperă Colomba Pascală italiană! Gust autentic și delicios.
-10%. La orice produs!
Vrem doar să te anunțăm că până în 17 Aprilie avem 10% reducere la orice produs de pe site.
-10%. La orice produs!
Vrem doar să te anunțăm că până în 17 Aprilie avem 10% reducere la orice produs de pe site.